Obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu:

MerchShop s.r.o.
Helénská 1799/4
120 00 Praha 2 - Vinohrady
IČO: 05360757

DIČ: CZ05360757

…………………..

Všechny ceny jsou aktuální a konečné! Provozovatel je plátce DPH.

…………………..

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry a ostatní údaje uvedené na našich stránkách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího uskutečnění. Potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. O odeslání objednávky a jakýchkoli jiných změnách Vás budeme taktéž informovat e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. Sledujte prosím aktualizace objednávek poslaných na Váš email.

4) ZPŮSOBY PLATBY A DOPRAVY

a) Dobírka (Česká pošta) – Zásilky do 30 Kg zasíláme Českou poštou standartně jako Doporučený balík (pošta doručí do druhého dne). Poštovné a balné je 100 Kč. Zboží zaplatíte hotově při převzetí od dopravce.

b) Platba předem (Česká pošta) - Zásilky do 30 Kg zasíláme Českou poštou standartně jako Obchodní balík (pošta doručí do druhého dne).  Poštovné a balné je 60 Kč. Zboží platíte předem na účet provozovatele č. 2301058563/2010.

c) Osobní odběr v Praze – MerchShop na adrese Helénská 1799/4 v pondělí a ve čtvrtek 10:00 - 18:00.

Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky (individuální ceny). Uvedené ceny platí pro zaslání do ČR.

d) Dobírka na Slovensko – poštovné a balné 250,- Kč – platí se při převzetí zboží od dopravce.

e) Platba předem na Slovensko - poštovné a balné 100,- Kč – platí se předem na účet provozovatele IBAN CZ6320100000002301058563.

f) Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH.

5) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je 2-14 dnů, není-li uvedeno jinak. Standardně zboží dodáváme do dvou až tří dnů! V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

6) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Stačí nás informovat emailem a poté zaslat zboží doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. 

7) VRÁCENÍ OBJEDNÁVKY

V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky bude mu vrácena kupní cena zboží. – kontaktujte nás a dohodněte si způsob vrácení zboží – zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět, musí být v původním obalu (včetně etiket a visaček), nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a s originálem dokladu o koupi! – náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník – peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 dnů po fyzickém obdržení zboží – v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady! Zákazník je povinen používat zboží pouze k účelu, ke kterému je určeno. Prodávající neodpovídá za škody způsobené chybným zpracováním či neodbornou manipulací. Nedostatečná péče o výrobek může způsobit, že reklamace bude vyhodnocena jako neoprávněná. V oznámení o závadě zboží kupující uvádí číslo objednávky, výstižně popisuje závadu zboží, přikládá fakturu a případně fotodokumentaci.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci (např. e-mailem či poštou)
2) zboží zašlete jako doporučený balík (nikoli na dobírku) na naši adresu Helénská 1799/4, 120 00 Praha 2
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy od převzetí zboží naší firmou. Reklamace a jejich vyřizování se řídí dle zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákona v platném znění a zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. v platném znění.

9) PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá nejpozději ve 14 denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné uvést číslo objednávky a počet kusů zboží.

Kupující, který odstoupil od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, je povinen vrátit převzaté zboží zpět prodávajícímu v původním stavu, tj.: originálně zabalené, nepoužité a nepoškozené, spolu s fakturou ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Prodávající vrátí kupujícímu cenu zboží uvedenou v kupní smlouvě. Tato cena může být snížena o náklady prodávajícího spojené s opakovaným doručováním zboží kupujícímu. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky.

10) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ochrana osobních údajů kupujícího, kteraý je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím. Prodávající používá tyto údaje za účelem realizace práv a povinností (vyplývajících z) kupní smlouvy a neposkytuje je třetím osobám.

Kupující je povinen uvádět do kupní smlouvy své osobní údaje správně a pravdivě a v případě jakékoliv změny osobních údajů v kupní smlouvě informuje neprodleně prodávajícího.

Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. 

11) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Těmito všeobecnými obchodními podmínkami nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek.